Google Play Eroare "nu s-a putut descarca din cauza unei erori"



Solutia pentru o astfel de eroare aparuta la incercarea achitizitie unei aplicatii din Magazinul Google este mai jos, singura care functioneaza dupa multe incercari.


Mergeti la Setari - Aplicatii - Toate, mergi jos si cautati Google Play Store (sau Market) si selectati.
Apasati pe Oprire fortata, Ok, apasti Sterge Data si in cazul in care optiunea Golire cache este activata apasati pe ea si Ok.
Mergi inapoi in lista cu aplicatii, cautati Google Service Framework si apasati pe el.
Aceeasi procedura ca ma sus, Oprire fortata, Sterge data, Golire cache si Ok.

Restartati telefonul si gata, in cazul in care apare dinou aceeasi problema, faceti aceeasi procedura inca odata si la fel restartati telefonul.

Daca intampinati probleme nu ezitati sa ma intrebati.

Coin Master free spins 2020

If you just bookmark this page you can get daily directly from these free spins links today.

You are looking for a perfect place where you find free spins coin master, free coins coin master, make trading with other players and more rewards? Our website has an official Coin Master Facebook Group with 10K members where you can find all this stuff. Feel free to join our coin master free spins group. Click below to join.

coin master free spins facebook group

29 Responses to "Google Play Eroare "nu s-a putut descarca din cauza unei erori""

  1. daca ati instalat un custom rom si setarile se fac automat o sa puna un proxy pentru rezolvare mergeti la : setari\mai multe retele\retele mobile\ nume punct acces \ si verificati la fiecare dintre ele daca aveti proxy daca da stergeti si o sa mearga 100%

    ReplyDelete
  2. WAW, O DATA AM INCERCAT SA DESCARCUN JOC, SPIRIT RUN, SI NU AM REUSIT SUB NICI O FORMA SI IMI TOT ARATA EROAREA 492, APOI AM CAUTAT PE NET SI AM GASIT CHESTIA ASTA. LA INCEPUT NU ERAM SIGUR CA VA FUNCTIONA, DAR IN CELE DIN URMAAM INCERCATSI A MERS. CEL CARE A SCRIS CHESTIA ASTA E UN GENIU! MULTUMES!

    ReplyDelete
  3. Buna,am si eu o problema si as vrea ,daca se poate, sa ma ajute si pe mine cineva.Mi-am downloadat pe calculator programul bluestacks si cand am vrut sa-mi iau instagramul mi-a aparut aceasta eroare(fisierul pachet este invalid),ce trebuie sa fac?????????Va rog ,cine stie sa-mi spuna cat se poate de detaliat.Am nevoie.

    ReplyDelete
  4. atata am mai sters cache si date si am dat restart-uri,si tot degeba.mie mi-a functionat dupa ce am dat un restart la route-ul wi-fi.

    ReplyDelete
  5. Buna, am si eu o intrebare, in timp ce descarcam aplicatia cool tv, imi apare eroare necunoscuta -24, daca poate, sa ma ajute si pe mine cineva, va multumesc anticipat

    ReplyDelete
  6. Am facut ceea ce ai zis si tot nu merge. E un galaxy tab 3

    ReplyDelete
  7. Am facut ceea ce ai zis si tot nu merge. E un galaxy tab 3

    ReplyDelete
  8. buna ,mi-am facut un cont google recent si cand incerc sa instalez o aplicatie imi apare eroare la recuperarea informatiilor de pe server .[RPC:S-7:AEC-0]am incercat metoda cu manager de aplicatii am sters cache si de la date cam tot ce srie paici dar nu merge .tel e nou si am spatiu destul am un s6 edge ma poti ajuta ms

    ReplyDelete
  9. buna ,mi-am facut un cont google recent si cand incerc sa instalez o aplicatie imi apare eroare la recuperarea informatiilor de pe server .[RPC:S-7:AEC-0]am incercat metoda cu manager de aplicatii am sters cache si de la date cam tot ce srie paici dar nu merge .tel e nou si am spatiu destul am un s6 edge ma poti ajuta ms

    ReplyDelete
  10. Buna cum sa fac sa descarc aplicatii de pe magazin play dar pe telefonul meu Samsung Galaxi S5-GT mini re rog raspunde ca nu pot descarca nimic si nu stiu ce inseamna framework

    ReplyDelete
  11. Am o tableta Majestyc .Am resetat tableta 'iar acum nu pot sa mai descarc Magazin play.Ce sa fac sa o reinstalez ?

    ReplyDelete
  12. De ce imi apare Eroare la preluarea informatiilor de pe server(RH01)?Nu pot accesa Magazin Play .va rog ajutati ma cu informatii .Am incercat aproape toate metodele ...

    ReplyDelete
  13. Nu pot descarca o aplicatie din magazin play.Cod de eroare 963!

    ReplyDelete
  14. Nu pot descarca Jocuri Play deoarece imi da cod eroare "-505". Nu merge metoda aceasta, imi spui ce pot face?

    ReplyDelete
  15. Nu pot descarca Jocuri Play deoarece imi da cod eroare "-505". Nu merge metoda aceasta, imi spui ce pot face?

    ReplyDelete
  16. Am nevoie de ajutor nu pot deschide jocul nu se descarca! ?

    ReplyDelete
  17. Am nevoie de ajutor nu pot deschide jocul nu se descarca! ?

    ReplyDelete
  18. Help!Samsung Galaxy Edge 7,cu Skype preinstalat alaturi de alte aplicatii pe care le oferta Microsoft la acest telefon(word,excel);de ce nu ma pot loga pe skype cand apas butonul de skype intru-cat deschide o pagina care nu-mi permite sa pun parola si adresa de skype creata,adica nu vad nicio pagina in care ma pot loga;ma duce direct intr-o pagina cu 3 mini icons(ceasul,cartea de contacte si un receptor);contul de skype l am creat azi pentru un prieten care si a achizitionat acest telefon dar n a folosit niciodata Skyepul,deci don t know!Any suggestions?multumesc anticipat

    ReplyDelete
  19. salut!am un telefon allview x2 xtreme si nu pot descarca nimic dupa magazin play,l-am restartat,i-am golit memoria cache,i-am dat reset de fabrica...nimic,imi arata ca se descarca si o tine asa in continuu,ce pot face ? multumesc !

    ReplyDelete
  20. La mine e la fel , aceas problema cu x2 xtreme .. Vreau si eu informati

    ReplyDelete
  21. solutia din text e cea salvatoare. multumesc!
    Oprire fortata, Sterge data, Golire cache din Magazin Google Play si din manager de aplicatii - mai multe - afisare aplicatii de sistem - Google Services Framework

    ReplyDelete
  22. Merge! Eu incercam sa descarc Waze, pe care il am deja instalat si pe alte telefoane cu acelasi nr de telefon si ma gandeam ca ar fi asta o problema. Dar am urmat pasii de aici si a mers. Ms!

    ReplyDelete